SĮ „Kompata“ nekilnojamojo turto objekto savininkui arba įgaliotiems asmenims raštu (registruotu paštu) pateikia pasiūlymą sudaryti komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutartį. Nekilnojamojo turto objekto savininkas arba įgalioti asmenys, nesudarę komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutarties per 45 dienas nuo pasiūlymo išsiuntimo dienos, laikomi sudarę sutartį pagal komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutarties standartines sąlygas.
Kas yra standartinės sutarties sąlygos?
Pagal Standartines sąlygas nekilnojamojo turto objekto savininkams skaičiuojamas dvinaris mokestis: pastoviosios dalies įmoka už nekilnojamojo turto objekto vienetą ir kintamosios dalies įmoka.
Kintamoji įmokos dalis skaičiuojama į bendruosius konteinerius, esančius Ignalinos rajono savivaldybėje:
1. už savininką;
2. už savininką ir nekilnojamojo turto objekte deklaruotus asmenis.
Komunalinų atliekų tvarkymo paslaugos teikimo sutarties standartinės sąlygos
KOMUNALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARČIŲ ŠABLONAI
2020 m. liepos 22 d. SĮ „Kompata“ vadovo įsakymu Nr. V-94 patvirtinti nauji standartinių sutarčių šablonai.
2020-07-22 patvirtintas standartinės sutarties individualių konteinerių naudotojams šablonas: Atsisiųsti dokumentą doc. formatu; Peržiūrėti dokumentą pdf formatu
2020-07-22 patvirtintas standartinės sutarties bendrųjų konteinerių naudotojams šablonas: Atsisiųsti dokumentą doc. formatu; Peržiūrėti dokumentą pdf formatu
Pasirašydamas sutartį, paslaugų gavėjas patvirtina, kad supranta ir sutinka su tuo, jog joje nurodyti atliekų tvarkymo įkainiai Ignalinos rajono tarybos sprendimu ar kitos sutarties sąlygos gali būti vienašališkai pakeistos SĮ „Kompata“ bet kuriuo metu ir be atskiro išankstinio įspėjimo, kaip nurodyta sutarties 6.5 punkte. Visi pasikeitimai įsigalioja, apie juos paskelbus SĮ „Kompata“ tinklalapyje www.kompata.lt ir Ignalinos rajono spaudoje. Apie atliekų įkainių ar kitus pasikeitimus taip pat gali būti pranešama kartu su pateikiamomis sąskaitomis arba sąskaitomis–pranešimais ar kitomis priemonėmis.